Har du Yousee mail? Så læs videre her

oprettet d.

Kære læser,

 

Såfremt du har Yousee mail, kender du sikkert følelsen af at sidde tilbage uforstående og uden hjælp fra deres tekniske afdeling når du har problemer med mailen.

Vi oplever i stigende grad utilfredse medmennesker som kontakter os for hjælp. Enten fordi Yousee's egen support ikke vil hjælpe dem, eller fordi de (efter flere kunders udsagn) er for uvidende omkring deres egne produkter. Så her kommer en forklaring til Yousee's mailsystem, samt en løsning hvorpå vi kan tilbyde noget markant bedre. 

 

Yousee's mailsystem kører på det der hedder POP3 som er meget gammeldags i forhold til de muligheder der findes idag. Yousee forsøgte at forbedre deres mailsystem tilbage i starten af November 2018 (så vidt vi husker). Og det lagde deres mailsystemer ned i flere måneder, hvor kunder var så frustrerede og trætte af alt det bøvl. Efter et par måneder valgte Yousee at droppe implementeringen at det nye mailsystem foreløbig, og gik tilbage til POP3. Det der er problemet med lige nøjagtig POP3 som helhed, og især som kunde hos Yousee er. POP3 som helhed fungerer ikke optimalt, mails der modtages og sendes bliver ofte sendt via en usikker (åben) port i netværket. Hvilket giver stor usikkerhed i forhold til databeskyttelsen af personlige oplysninger. Derud gælder der foruden nogle specielle regler som kunde hos Yousee, en af de mest irriterende regler er. At man som kunde kun må have 1000 mails i hver mappe på sin email, eller maksimalt 10.000 mails i alt. Såfremt man har mere end dette, begynder serveren at have nået sin grænse. Når denne grænse er nået, vil man ikke længere modtage mails. Så det man skal gøre hvis man bruger en anden mail klient, for eksempel Outlook. Er at man skal huske at slette og rydde op i sine mails inde på webmailen via Yousee's hjemmeside. For ellers sidder man med problemer efter noget tid, når begrænsningen bliver ramt. 

 

Og nu sidder du sikkert tilbage og tænker, og hvad er det så lige helt præcist i kan tilbyde til forskel. Jo ser du, det kommer her. Vi tilbyder et mailhotel hvor du kan få en mail med dit eget domæne. Eksempelvis hans@hansen.dk eller tilsvarende (kræver naturligvis at domænet er ledigt). Eller du kan vælge en på vores mailhotels domæne, så vil den eksempelvis hedde hans@let-mail.dk 


Forskellen her er selve opsætningen (utrolig nem) som synkroniseringsmulighederne. Når du skal sætte en mail op i outlook fra Yousee, kræver det ikke mindst dit brugernavn og en POP3 kode (som ikke er den samme som koden til din webmail). Derudover kræver det en viden om deres indgående og udgående serveradresser samt portnumre. Dette er stort set umuligt hvis man ikke ved hvor man finder informationerne henne. Med vores mailløsning, er det kun et brugernavn og en adgangskode du skal benytte, og så henter programmerne selv resten af informationerne. Sikkert og meget nemt at bruge. Og nu til den mest interessante del,

 

Vores løsning sørger for at dine mails, kontaktpersoner, kalendere, påmindelser, noter osv. Synkroniseres automatisk med serveren, hvor vi laver en ugentligt sikkerhedskopi for dig. Så hvis du kommer til at pille ved noget forkert en dag, eller slette nogle vigtige ting. Så kan vi hjælpe dig med at få dem tilbage igen. Forestil dig at du har oprettet 300 forskellige kontaktpersoner i outlook, men når du bruger mailen på mobilen kan du ikke se dem. Det kan du nu! når mailen er sat op kan alle dine kontaktpersoner ses på din mobiltelefon, dine kalenderaftaler, noter osv. vil også fremgå heri. Og sidst men ikke mindst. Du kan sætte mailen op på alle de enheder du ønsker, uden at de laver konflikter med hinanden. Dette er simpelthen en enestående løsning, en mail hos os koster 99 DKK om måneden og vi sørger for stort set alting for dig. Ved køb af flere mailadresser kan en bedre pris naturligvis gives, så kontakter du os bare, og forklarer hvor mange du skal bruge. Og så laver vi et godt tilbud til dig. Så enkelt er det, nemmere bliver det simpelthen ikke. 


Ingen kommentar(er)
Skriv din kommentar